3 aplicatii mobile pe care e bine sa le ai in telefon
7/731
calendar_month 03 Iun 2022, 00:00
Dispozitivele mobile au devenit un accesoriu foarte folosit în ultimii ani. Practic, telefoanele mobile sunt folosite într-un număr semnificativ de mare pe toată planeta. Multe servicii importante, dar și servicii publice sunt valorificate de consumatori prin dispozitive precum telefoane mobile, tablete, e-reader, etc. De la aplicații bancare unde îți poți gestiona contul bancar și finanțele, până la aplicații prin care îți poți plăti datoriile la stat sau un bilet de tramvai, toate au devenit accesibile prin acest mic gadget care îți deschide o multitudine de oportunități.

În România, instituțiile publice și guvernul utilizează aplicațiile mobile pentru a servi mai eficient cetățenii cu servicii publice. Aplicațiile de mobil au transformat în mod semnificativ modalitățile de a furniza servicii publice cetățenilor. Funcțiile orientate spre mobil pot fi identificate în cadrul funcționarilor e-guvernare și operate prin furnizarea electronică de servicii. Astfel, guvernele permit accesul permanent la o gamă largă de servicii guvernamentale solicitate de la departamentele respective, oricând și oriunde. Îți prezentăm 3 aplicații de mobil pe care e bine să le ai în smartphone-ul tău:

1. Avansis Mobile

Această aplicație se adresează în special primăriilor care doresc să comunice și să interacționeze mult mai eficient cu cetățenii lor și e foarte utilă deoarece ajută la eficientizarea activității aparatului administrativ și la creșterea calității serviciilor oferite publicului. În contextul transformării digitale, orice organizație publică are nevoie să ofere cetățenilor o interacțiune și o comunicare eficiente, simple și adaptate vremurilor. Prin urmare, această aplicație vine în ajutorul instituțiilor publice, având o interfață mobilă cu direcție spre managementul veniturilor și spre registratura instituției. Prin această aplicație se poate verifica suma totală a taxelor și impozitelor asociate cu numărul fiscal al contribuabilului. Plățile pot fi făcute integral sau parțial și totodată există posibilitatea personalizării funcționalităților din aplicație, în funcție de nevoile instituției. Există primării, cum este și cea din Călărași, care a pus la dispoziția cetățenilor instalarea foarte ușoară a aplicației prin cod QR, direct de pe site.

2. 24pay

Aplicația 24pay este o aplicație de tip portofel electronic prin care poți face o mulțime de plăți. De exemplu, îți poți plăti biletul de călătorie pentru mijloacele de transport în comun. Aplicația a reușit să se afilieze cu mai multe orașe din România, astfel că, dacă te afli în București, poți cumpăra bilet foarte ușor de la STB sau dacă ești în Timișoara, la fel, poți cumpăra bilet pentru STPT. Alte orașe precum Iași, Piatra Neamț sau Râmnicu Vâlcea se regăsesc cu transportul lor public local în aplicația 24pay. Mecanismul de funcționare este introducerea cardului bancar și toate tranzacțiile sunt asigurate și securizate prin prestatorul de plată autorizat. De asemenea, îți poți reîncărca cartela prepay, dacă ai numărul în rețelele de date mobile Orange, Telekom sau Vodafone. Ai posibilitatea de a accesa anumite servicii prin scanări rapide cu cod QR.



3. Termoalert

Dacă locuiești în București și vrei să știi când și unde există o defecțiune a sistemului de termoficare, Termoalert îți vine în ajutor. Este o soluție practică prin care instituția publică Termoenergetica anunță în mod transparent, eficient și în timp real despre starea sistemului de încălzire și de furnizare a apei. Aplicația trimite notificări consumatorilor în timp real, important este ca aceștia să-și introducă numele și numărul străzii.

Conform deloitte.com, instituțiile publice nu au reușit să țină pasul cu sectorul privat în utilizarea tehnologiei informației pentru a reinventa procesele de lucru. Acum, tehnologia mobilă oferă o oportunitate de a apăsa butonul de resetare.

Sursa foto: pexels.com

Sondaj

Cum ai prefera sa fii legat daca ai practica bungee jumping?