Titi Aur la final de cariera
1/176
calendar_month 04 Feb 2012, 14:39
La finalul primei zile de la Raliul Iasului, care s-a incheiat cu o superspeciala, cel mai titrat pilot roman postbelic, Titi Aur, incerca sa isi explice, intr-un fel sau altul, motivele pentru care pe speciale pierde timp preA￯ios, dar nu are probleme la superspeciale sau probele de indemanare.

a￯￯Se intampla ceva cu mine. La chestiile astea de indemanare, cum ar fi o superspeciala, nu am probleme. Dar, pe probele speciale, unde vitezele sunt mari, sunt viraje unde ori franez, ori nu calc acceleratia la fund.

Parca este cineva in spatele meu, care nu ma lasa sa fortez. Nu mai am sange in instalatie sa merg la limita, atunci cand sunt viraje periculoase. Stiu ce se intampla cu mine, dar nu pot sa depasesc acest moment.


Aici nu mai este vorba de dictare sau altceva, ci doar de instinctul de conservarea￯￯, a spus Titi Aur, care, totusi, la 48 de ani (ii va implini pe 25 decembrie), era unul dintre protagonistii raliurilor din Romania, a￯￯bifanda￯￯, in acest sezon, si un podium, la Arad.

Acum, ca sezonul s-a terminat, in mod sigur Titi a luat buletinul, l-a studiat atent, si a decis ca, in acest moment, retragerea cu fruntea sus din activitatea competitionala, este cel mai intelept lucru pe care l-ar putea face.

O asemenea cariera, cu 8 titluri nationale la raliuri (record pentru Romania), 2 titluri la coasta si un a￯￯arginta￯￯ absolut in Campionatul Balcanic nu se putea termina decat frumos, la capatul unui sezon in care Titi le-a ridicat pulsul spectatorilor pe probele speciale.

a￯￯Am decis sa ma opresc din activitatea competitionala pentru a ma concentra 100% pe activitatea din cadrul Scolii de Conducere Defensiva. Activitatea didactica a crescut in complexitate si volum iar dezvoltarea scolii va continua printre altele si cu constructia unui autodrom specializat. Asa stand lucrurile, simt ca nu mai pot sa ma implic si in activitatea competitionala.

In special in ultimul an nu am fost multumit de cum am reusit sa abordez campionatul de raliuri si decat sa nu fac nimic bine am decis sa ma ocup de businessa￯￯,
si-a motivat decizia Titi Aur, care a continuat: a￯￯Am discutat cu sponsorii care au fost alaturi de mine in ultimele doua sezoane si o parte dintre acestia sunt si vor ramane partenerii mei de imagine la Scoala de Conducere Defensiva.
Imi pare rau ca ma opresc din proiectul in care am fost implicat alaturi de colegul si prietenul meu Karoly Borbely, un partener devotat si un copilot profesionist.

Ii multumesc pentru tot ceea ce a facut in acesti doi ani si ii urez sa aiba parte de satisfacE￯ii in activitatea competitionala viitoare.

a￯￯Daca voi avea timp si se va ivi ocazia, probabil ca voi reveni la volan intr-o etapa de viteza in coasta, cum este cea de la Sinaia sau in competitii de gen Rally Show, cum este cel de la Sibiua￯￯.


Sursa:

Dan Craciun
Echipa Autorally
www.autorally.ro


Sondaj

Cum ingrijiti skiurile?