Incalzitoarele pentru slikuri - interzise?
calendar_month 05 Feb 2012, 12:27
Discutiile privind reglementarile din CN de Viteza in Coasta continua, Daniel Onoriu adaugandu-si si el numele la lista celor care au luat pozitie.
Bucuresteanul sustine impartirea campionatului in doua, conform modelului european, in turisme si masini de competitie, model care ar urma sa incoroneze doi campioni nationali.
De asemenea, Daniel Onoriu nu este de acord cu noua reglementare prevazuta pentru CNVC 2012, in care se interzice folosirea incalzitoarelor pentru slikuri in cadrul competitiei.
"Din cate am inteles incalzitoarele sunt interzise sezonul acesta, bun regula e pentru toata lumea si trebuie respectata, dar cum se verifica? Eu pot sa am la mine 8 roti, pun mecanici sa incalzeasca 4 roti in duba (fara sa vada nimeni) pana cand cobor, iar inainte de start cu 10 minute inlocuiesc gumele reci cu altele calde si uite asa pot sa fiu doar eu in avantaj.
Asta e doar unul din exemplele care mi-au venit in minte. Se pot face si altfel de trucuri prin a incalzi gumele. Ma asez frumos cu cortul ultimul in parcul de service si pana la start am cale lunga pentru a incalzi gumele."
Daniel Onoriu sustine ca aceasta noua reglementare elimina din start siguranta pilotilor din competitie, mai ales ca temperaturile din tara noastra nu se aliniaza cu cele din restul tarilor in ceea ce priveste legitimitatea unei astfel de solutii.
"In luna mai la Paraul Rece sigur temperaturile o sa fie scazute, foarte scazute chiar in primele 3 urcari. Cu anvelopele reci dupa un palier de aproape 1 km de linie dreapta unde vitezele sar la toti concurentii de 200 km/h apoi avem un dreapta 1. Se gandeste cineva ca nu mai putem frana si ca slickul rece are aderenta 0?"
Dezbaterile aprinse continua pe forumurile de specialitate. In acelasi timp o scrisoare a fost trimisa conducerii FRAS, semnata de sportivii de la viteza coasta.
Noutati