Scoala de Pilotaj Stefan Vasile

Publicat: 04 Apr 2012 11:53

Daca esti pasionat de automobilism si visezi sa devii pilot profesionist de raliuri trebuie sa urmezi cursurile unei scoli de pilotaj acreditate.

In urma acestui curs poti deveni pilot debutant iar dupa dobandirea licentei pilot profesionsit de raliuri.



In prezent, in tara exista patru scoli de pilotaj acreditate de Federatia Romana de Automobilism Sportiv:

- Scoala de pilotaj `Danny Ungur Racing`
- Scoala de Conducere defensiva si Pilotaj Titi Aur
- Scoala de Pilotaj Stefan Vasile
- Scoala de pilotaj Autocrono


Scoala de Pilotaj Stefan Vasile

Stefan Vasile este nascut pe 18 septembrie 1952, in localitatea Frasinet, judetul Calarasi. Are un baiat Radu Vasile, pilot de raliuri.

Debutul in cursele auto si l-a facut in 1973.

Cariera sa cuprinde:

- 1973-1978 a￯￯ participare la campionatele de VTM, viteza pe circuit si raliuri, ca pilot privat si al I.O.B. Balsi
- 1978-1980 a￯￯ component al echipei Unirea Tricolor Bucuresti pe Dacia 1300 si Renult 8 Gordini. Participare in toate cele 3 competitii: VTM, viteza pe circuit si raliuri
- 1981-1999 - component al echipei de raliuri al Uzinei de Automobile Dacia din Colibasi. Participare la raliurile din Campionatul National, Campionatul European, Campionatul Mondial si Campionatul Balcanic de Raliuri.

La ora actuala Stefan vasile este cotat drept cel mai bine clasat pilot roman din Campionatul Mondial de Raliuri.

O lunga cariera in raliuri determina reactii in sufletul unui pasionat, astfel ca Scoala de Pilotaj Stefan Vasile a reprezentat, firesc, pasul urmator in cariera lui Stefan Vasile, scoala infiintata impreuna cu Ionel Malauti n anul 1995.

Din ianuarie 2007 si pana in decembrie 2008 Stefan Vasile a fost Presedinte FRAS, iar din decembrie 2008 este Vicepresedinte FRAS.

Scoala de Pilotaj Stefan Vasile are ca oferta de cursuri:

Copilot Raliu - Durata: 2 zile; Teorie 1 zi - 5 ore; Practica - 1 zi - combinat cu ultima zi a cursului pentru Piloti Raliu; Pret: 150 Euro

Pilot Raliu - Durata: 2 zile; Grupa a￯￯ 5-8 persoane; Ziua 1 - teorie 3 ore + practica 5 ore; Ziua 2 - teorie 2 ore + practica 6 ore; Pret: 400 Euro - cu masina personala (Se accepta doar masini echipate de curse!); 500 Euro - cu masina scolii

Training personal - Cursul se adreseaza exclusiv pilotilor cu licenta si consta in zile de antrenament individual intensiv in vederea perfectionarii in pilotajul auto sau de reintrare in forma inaintea inceperii sezonului competitional sau dupa o perioada de inactivitate sportiva. Pret: in functie de durata.

Hobby - Grupa: 5-8 persoane; Durata: 2 zile: Pret: 400 Euro
Descriere: Ziua 1 (Pozitie corecta la volan; Folosirea coracta a volanului; Conducere defensiva; Tehnici de pilotaj); Ziua 2 (Analiza zilei precedente; Alegerea corecta a anvelopelor; Diferenta intre conducere pe asfalt si zapada; Tehnici de pilotaj).

Info cursuri:
Stefan vasile
Tel: +40 722 529 783 (Stefan Vasile)
Tel: +40 748 45 02 45 (Radu Vasile)

contact@pilotaj-auto.ro
Cat de mult ti-a placut acest articol?

Nota obtinuta

5,27(11 voturi)
3120 vizite

Sondaj

Ai cumpara o motocicleta noua ca incepator, sau una sh?

Cele mai citite...
Locatii pentru Bungee Jumping in Romania Cheile Rasnoavei, la 3 km de soseaua Predeal-Rasnov Facilitati : Instalatia este pe locul intai in Europa de Est, si pe locul doi in Europa, dupa Elvetia, cu o inaltime de 137,5 m cu posibilitati de marire pana la 155m, pe o distanta de aproximativ 100 de metri, in functie de greutatea celui care
Sfaturi in caz de fracturi Fracturile Tipuri de fracturi O fractura sau ruptura poate fi cauzata de suprasolicitare, violenta externa sau presiune. Persoana care acorda primul ajutor trebuie sa fie in stare sa deosebeasca o fractura inchisa de una deschisa. Pielea peste o fractura inchisa nu este strapunsa, in timp ce pielea
Saltea vs. izopren - ce alegi? Majoritatea drumetiilor presupun cel putin doua zile de calatorie, deci minim o noapte. Iar cand drumetiile au ca punct de popas zone mai putin locuite, noaptea se petrece de regula la cort. Un cort echipat complet presupune obligatoriu prezenta unui accesoriu care se aseaza pe jos, in interior si
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.