Mult asteptata etapa a Marelui premiu al Malaeziei de pe Circuitul International din Kuala Lumpur va debuta in acest weekend si se anunta de pe acum o incercare pentru pilotii de Formula 1, din cauza umiditatii si a a temperaturilor ridicate din aer. Iata cateva pareri ale pilotilor: Jenson Button
Surprinzator dar adevarat, in ciuda efortului tehnic de a dezvolta o masina de Formula 1, combustibilul pe care il foloseste este surpinzator de apropiat de compozitia celui obisnuit. Cu timpul au fost introduse din ce in ce mai multe reguli referitoare la compozitia combustibilului. In timpul unui
Pentru echipele de Formula 1 una dintre cele mai mari batalii se va termina inainte ca o masina sa invarta o roata: marele efort pentru a aduce echipamentele tuturor echipelor pe circuit. Intr-adevar fiecare echipa ce concureaza in campionatele de Formula 1 calatoresc cam 160.000 de km pe an. Nici
Unul dintre cele mai importante sisteme de siguranta din Formula 1 este casca pilotului. Cu toate ca forma lor fundamentala pare asemanatoare cu a celor purtate in 1980 sau chiar si in 1970, sunt construite cu un design si o tehnologie care s-au schimbat radical de-a lungul anilor. In 1985 o casca
Cand vine vorba de incetinire, masinile de Formula 1 sunt surprinzator de apropiate de verii lor de pe sosele. Intr-adevar cum sistemele ABS au fost scoase din Formula 1, majoritatea masinilor moderne pot spune ca au o incetinire desteapta. Principiul franarii este simplu: incetinirea unui obiect
O masina de Formula 1 moderna are aproape la fel de multe in comun cu un avion de lupta cum are cu o masina obisnuita. Aerodinamica a devenit cheia succesului in acest sport si echipele cheltuie zeci de milioane de dolari pe cercetari si pe dezvoltare in domeniu in fiecare an. Proiectantul de
Ralf a pilotat karturi de la o varsta frageda, insa si-a lansat cariera de pilot odata cu Formula 3 in anul 1994, alaturandu-se echipei WTS Racing, echipa care aparitnea mentorului fratelui sau, Willi Weber. Ralf Schumacher (GER) - echipa Toyota Data nasterii : 30 iunie 1975 Locul nasterii :
Jarno Trulli (ITA) - Echipa Toyota - Data nasterii : 13 iulie 1974 - Locul nasterii : Pescara - Starea civila : casatorit, 2 copii - Inaltime : 173 cm - Greutate : 60 kg - Victorii : 1 - Puncte : 175 - GP-uri disputate : 167 - Pole Position : 3 - Podiumuri : 7 - Debut in F1 : 1997 (Melbourne) -
Maresalii sunt pusi la diferite puncte de pe circuit cu un numar de steaguri standarde, toate folosite pentru a comunica mesaje vitale pilotilor. Un ecran special din interiorul masinii se aprinde cu respectiva culoare de pe steag, cand pilotul trece pe sectorul de pista afectat. Steagul in
Fernando Alonso - McLaren-Mercedes - Data si locul nasterii: 29.07.1981 (Oviedo, Spania) - Inaltime: 1,71 m - Greutate: 68 kg - Starea civila: necasatorit - GP-uri disputate: 88 - Victorii: 15 - Pole-position: 15 - Podiumuri: 37 - Puncte: 381 Debut: Melbourne (Australia) 2001 Campion Mondial in
Robert Kubica (POL) - BMW Sauber Data nasterii: 1 decembrie 1984 Locul nasterii: Cracovia (Polonia) Starea civila: necasatorit Inaltime: 184 cm Greutate: 73 kg Victorii: 0 Puncte: 6 GP-uri disputate: 6 Pole Position-uri: 0 Podiumuri: 1 Debut in F1: 2006 (Hungaroring) Cel mai bun rezultat: 3 Profil: